M. Shadows Avenged Sevenfold Menjelaskan Keputusan untuk Tidak Mengeluarkan Album Semasa Pandemik

 Avenged Sevenfold’s M. Shadows Menjelaskan Keputusan untuk Tidak Mengeluarkan Album Semasa Pandemik
Kevin Winter, Getty Images

Untuk mengeluarkan muzik atau tidak untuk mengeluarkan muzik? Itulah persoalan yang dihadapi oleh banyak kumpulan semasa pandemik dan dalam wawancara baharu Sekali lagi! , Avenged Sevenfold 's M. Bayang-bayang menjelaskan keputusan kumpulannya untuk tidak tergesa-gesa mengeluarkan album baharu, terutamanya dengan lawatan ditunda.

'Tiada siapa yang mahu memadamkan rekod itu jika kami tidak dapat menjelajahnya,' jelas vokalis itu. 'Realitinya - dan tiada siapa yang mahu mendengarnya - pada zaman ini, rock 'n' roll juga mengambil masa yang sama. lama untuk dibuat: anda tahu, ia akan menjadi rekod tiga tahun untuk dibuat. Dan jika kita mengeluarkan rekod itu dan kemudian kita dikurung selama setahun lagi, walaupun orang tidak mahu mempercayai ini, mereka tidak akan ambil kisah tentang rekod yang dikeluarkan setahun sebelumnya apabila tiba masanya. untuk melancong.'

Shadows berkata dia tahu jangkaan peminat tidak akan sama jika rekod itu tersedia selama setahun penuh sebelum kumpulan itu boleh bermain secara langsung. 'Anda melihatnya setiap hari – jika anda melihat iTunes atau Spotify dan melihat betapa cepatnya semuanya berubah, ia hanya setiap minggu ke perkara seterusnya dan ke perkara seterusnya lagi. Jika anda bayangkan mengeluarkan rekod pada bulan Ogos, dan kemudian anda 'Tidak melawat sehingga Ogos depan, orang ramai tidak mahu mendengar ini tetapi mereka tidak akan peduli; mereka akan seperti, 'Apa seterusnya?,'' kata penyanyi itu. 'Apabila rekod Gojira, atau rekod Metallica baharu atau rekod Megadeth baharu keluar, mereka tidak akan mengambil berat tentang apa yang keluar pada tahun sebelumnya. Semua perkara kami ialah: jika kami akan mengambil masa tiga tahun untuk melakukan rekod, kami akan memastikan kami dapat memainkannya secara langsung dan orang ramai akan teruja dengannya.”



Walau bagaimanapun, Shadows mendedahkan bahawa rekod Avenged Sevenfold seterusnya, semasa masih dalam kerja-kerja, tidak lengkap. Dia menambah bahawa kumpulan itu tidak mempunyai rancangan besar untuk 2020 sebelum wabak, dan telah mengambil pendekatan yang lebih santai untuk mengerjakan rekod sejak wabak itu bermula.

'Pada ketika ini rekod masih belum selesai, jadi sebenarnya tidak banyak yang berlaku di dunia kita! Kami banyak melepak dan kami sedang mengusahakan perkara, dan apabila itu selesai kami akan menghubungi beberapa orang dan berkata, ​'Hei, mari kita buat beberapa persembahan,'” kata vokalis itu.

Walaupun dengan kerja yang berterusan, Shadows berkata masih ada perkara yang mereka mahu lakukan untuk album mereka yang perlu menunggu sehingga sekatan wabak ditarik balik. 'Kami masih cuba menyatukan bahagian rentetan, dan pengadun kami lebih tua dan saya tahu bahawa mereka tidak mahu dia mengembara sekarang kerana COVID, jadi walaupun kami menyelesaikannya sekarang, kami tidak dapat melakukannya. ia bercampur-campur. Jadi kami tidak bimbang mengenainya, anda tahu? Ia seperti, 'Apabila kami boleh, kami boleh.' Tetapi sekarang, kami tidak boleh,' kata penyanyi itu.

Mengenai bunyi apa yang akan datang, Shadows mengusik, “Rekod [baru] tidak seperti bunyi Pentas – ia adalah hala tuju yang sama sekali baharu, dan ia tidak seperti apa-apa yang telah kami lakukan. Itu sahaja yang saya akan katakan mengenainya: ia melampaui batas, dan ia sangat eklektik dan liar!'

aciddad.com